9 Eylül 2015 Çarşamba

ROGUE BY RIHANNA

  Herkese merhabalar, öncelikle bloguma hoş geldiniz, biliyorum uzuuun zamandır hatta yüzyıllardır hiçbirşeycikler yazmadım, bunun belli sebepleri vardı, yoğun iş hayatım, başka mecralarda çok vakit harcamam vs vs, ama blog yazmayı ne kadar özlediğimi anlayınca, dedim dur, hemen bloguna ışınlan ve iki çift kelam yaz.

  Beni takip edenlerin gayet iyi bildiği üzere, parfümlerle oldukça içli dışlıyım, ille de satın almak olarak söylemiyorum, yeni kokuları takip etme, çeşitli parfümseverlerin buluştuğu sitelerde bolca zman geçirme, gerçek hayatımda da bolca parfümden konuşma olarak bunu açıklayabilirim. Çok fazla celebrity parfümleri ile de aram olmasa da, ara sıra şans veriyorum açıkçası.

  Rihanna'nın Rogue parfümü de benimle eve gelen şanslılardandı, buram buram paçuli ve misk kokan, insanı tıkamayacak kadar da meyve ve çiçek kokuları ile harmanlanmış, çok da ciddiye alınmayacak bir parfüm olsa da, elimdeki 30 ml liği bitirebileceğime inanıyorum.

  Çok da ciddiye alınmayacak derken, bir celebrity parfümünü ciddiye alıp bir chanel no:19 veya narcisso rodriguez ile bir tutacağımı düşünemem bile, genel bir ünlü kokusu modası olarak gayet sentetik bir koku (e tabi fiyatıyla da belli) doğal kokmuyor, gerçi bu bağlamda bir jo malone olamaz, ama kafayı dağıtıp iki neşelenmelik bir parfüm sonuç olarak, kendisiyle ömür boyu sürecek bir sözleşme de imzalamadım, biter ve bitmeden birilerine armağan olur gider en kötü.

  Biliyorum hiç blog formatında yazmadığımı ama kendi dilimden, samimi yazmak istedim, çünkü zaten heryerde herşey hakkında hayet resmi dilde yazılar bulabilirsiniz, ay neyse lafı fazla uzatmadan ben kaçar, misler gibi güzel kokulu günler dilerim, sevgiler!

  

Hiç yorum yok: